9 Φεβρουαρίου, 2025

Γιατί Κανένα Ξενοδοχείο Δεν Πρέπει να Λειτουργεί Χωρίς Revenue Management!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ας φανταστούμε ένα ξενοδοχείο όπου οι τιμές των δωματίων παραμένουν σταθερές όλο τον χρόνο, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη η εποχικότητα, η ζήτηση ή ο ανταγωνισμός.

 Τώρα, ας φανταστούμε ένα άλλο ξενοδοχείο που χρησιμοποιεί στρατηγικές revenue management, αναπροσαρμόζοντας τις τιμές και την πληρότητά του με έξυπνες τακτικές. 

Ποιο από τα δύο πιστεύεις ότι θα έχει μεγαλύτερα κέρδη;

Τι είναι το Revenue Management;


Με απλά λόγια, το revenue management είναι η τέχνη της πώλησης του σωστού δωματίου, στον σωστό πελάτη, στη σωστή τιμή, μέσω του σωστού καναλιού, τη σωστή στιγμή! 

Είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιούν και τα ξενοδοχεία για να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους, λαμβάνοντας υπόψη τη ζήτηση της αγοράς, τη διαθεσιμότητα των δωματίων και τη συμπεριφορά των επισκεπτών.

Γιατί Είναι Απαραίτητο;


Ας δούμε μερικά στατιστικά:

STATISTIKA

Βασικές Έννοιες του Revenue Management
Ας κάνουμε ένα breakdown στους βασικούς όρους:

  • ADR (Average Daily Rate): Ο μέσος όρος τιμής πώλησης ενός δωματίου.
  • RevPAR (Revenue per Available Room): Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο, ένας βασικός δείκτης επιτυχίας.
  • Occupancy Rate: Ποσοστό πληρότητας του ξενοδοχείου.
  • Forecasting: Πρόβλεψη της ζήτησης με βάση δεδομένα και ιστορικές τάσεις.
  • Dynamic Pricing: Δυναμική τιμολόγηση που προσαρμόζεται ανάλογα με τη ζήτηση και άλλους παράγοντες.

Χρήσιμα Tips για Αποδοτικό Revenue Management


Ανάλυσε τα δεδομένα σου: Παρακολούθησε τις κρατήσεις, τη συμπεριφορά των πελατών και τη ζήτηση. 

Χρησιμοποίησε εργαλεία & λογισμικά: Υπάρχουν συστήματα revenue management που μπορούν να κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. 

Ακολούθησε τον ανταγωνισμό: Μάθε πώς τιμολογούν τα άλλα ξενοδοχεία της περιοχής και προσαρμόσου ανάλογα.

 ✔ Διαφοροποίησε τα κανάλια πώλησης: Εκτός από τις OTAs (π.χ. Booking, Expedia), ενίσχυσε τις άμεσες κρατήσεις από την ιστοσελίδα σου. 

Δημιούργησε πακέτα και προσφορές: Οι έξυπνες προωθητικές ενέργειες μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά σου χωρίς να μειώσεις τις τιμές.

Συμπέρασμα


Το revenue management δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη! Αν θέλεις το ξενοδοχείο σου να πετύχει, να αυξήσει την κερδοφορία του και να διατηρήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ήρθε η ώρα να εφαρμόσεις στρατηγικές revenue management. 





sales

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *